1. Розроблено
інструментарій психолого-педагогічної діагностики якості
шкільної природничо-математичної освіти в системі ППО підсумки якого викладені
у публікації:
a.Васильченко
Л.В., Павленко А.І. Проблеми сучасної природничо-математичної освіти. Анкета
для вчителів. – Запоріжжя: ЗОІППО, 2013. – 4с.
b.Павленко А.І., Васильченко
Л.В. Проблеми якості шкільної природничо-математичної освіти: соціологічний
вимір. – Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у
2014-2015 навчальному році: метод. рекомендації у 4-х ч. / упоряд.
Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови підвищення якості шкільної
природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2014.
-С.113-117.
с.Лапшина І.С. Моделювання
діяльності учителя природничо-математичних дисциплін / Педагогіка формування
творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. /
[редкол. : Т.І. Сущенко [ (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ,
2015. – Вип. № 43 (96). – С. 76
2.Теоретико-концептуальний
аналіз проблем підвищення якості шкільної
природничо-математичної освіти, проведений співробітниками лабораторії,
дозволив визначити та обґрунтувати шляхи, відповідні дидактичні технології та
засоби підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти.
Результати цього етапу роботи викладено у наступних
публікаціях:
1.Васильченко
Л.В. Науково-педагогічний супровід готовності педагогів до підвищення якості
природничо-математичної освіти. Нова педагогічна думка. Науково-методичний
журнал № 2 (78) 2014. – Рівне : РОІППО. - 2014. - С.163-167. Фахове
видання
2.Васильченко Л.В. Умови
підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. Нова педагогічна
думка. Науково-методичний журнал № 4 (80) 2014. – Рівне : РОІППО. - 2014. -
С.89-91. Фахове видання
3.Павленко А.І. Задачний і
компетентісний підходи у навчанні: перспективи інтеграції // Науковий часопис
Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія
№5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Вип. 42: збірн. н. пр.
/ за заг. ред. проф. В.Д.Сиротюка. – К.: Вид-во НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2013.
– С.207-211.Фахове видання
4. Павленко А.І.
Теоретичні основи і практика реалізації контекстного навчання: перспективи розвитку
//Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка.
Соціальна робота». - №30. – 2014.– С.117-119.Фахове видання
5.Павленко А.І. Узагальнена
технологія постановки і розв’язування фізичних навчальних задач // Наукові
записки. – Випуск 5. – серія: Проблеми методики фізико-математичної і
технологічної освіти. – Частина 2. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка,
2014. - С.133-137. Фахове видання
6. Гашенко І.
О. Філософсько-методологічні аспекти підвищення якості природничо-наукової
освіти в умовах концепції сталого розвитку// Всеукраїнський журнал «Імідж
сучасного педагога». Полтава. - 2014. С.34-40. Фахове видання
7. Гашенко І.
О. Теоретико- дидактичні основи індивідуалізації навчанняна етапі розвитку
сучасної системи освіти //Педагогіка формування творчої особистості у вищій і
загальноосвітній школах : зб. наук. пр. /– Запоріжжя : КПУ, 2014. – Вип.
37(90). – С.74-79. Фахове видання
8.Васильченко Л.В.
Управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. – Основні орієнтири розвитку
системи освіти Запорізької області у 2014-2015 навчальному році: метод.
рекомендації у 4-х ч. /упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови підвищення
якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент
Інвест-трейд, 2014.-С.11-17.
9.Васильченко Л.В. Умови
підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Основні орієнтири
розвитку системи освіти Запорізької області у 2014-2015 навчальному році:
метод. Рекомендації у 4-х ч. /упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови підвищення
якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент
Інвест-трейд, 2014. -С.5-10.
10.Павленко А.І. Адаптуємо і
впроваджуємо інноваційні освітні технології: можливості узагальненої технології
контекстного навчання в школі. Основні орієнтири розвитку системи освіти
Запорізької області у 2014-2015 навчальному році: метод. рекомендації у 4-х ч.
/упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови підвищення якості шкільної
природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2014. - С.18-26.
11. Павленко А.І.
Співвідношення задачного і компетентісного підходів у дидактиці // Педагогічні
науки та освіта: збірник наукових праць Запорізького обласного інституту
післядипломної педагогічної освіти. – Вип. XIII. – Запоріжжя: Акцент
Інвест-Трейд, 2013.- С.123-128.
12. Павленко А.І.
Узагальнена технологія постановки і розв’язування навчальних задач //
Педагогічні науки та освіта: збірник наукових праць Запорізького обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти. – Вип. XIV. – Запоріжжя: Акцент
Інвест-Трейд, 2014.- (У друці).
13. Павленко А.І.
Узагальнена технологія постановки і розв’язування задач у цілісній дидактичній
системі. [Електронний ресурс] //Електронний збірник наукових праць ЗОІППО.- 2014.
– Вип.2(16).Режим доступу:
14.Гашенко
І.О. Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів природничо – математичних
дисциплін як фактор розвитку сучасної системи освіти // Основні орієнтири
розвитку системи освіти Запорізької області у 2014-2015 навчальному році:
метод. Рекомендації у 4-х ч. /упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови
підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент
Інвест-трейд, 2014. С.33-42
15.Гашенко І.О., Савіч І.О.
Формування ключових компетентностей суб’єктів освітнього простру в площині
природничо-математичної освіти // Електронний збірник наукових праць
Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
[Електронний ресурс], ред. В.Я.Ястребова, А.І.Павленко. – 2014.– Режим
доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/el_gurnal.html
16.Гашенко І.О., Кутик
О.М. Інноваційні підходи щодо підвищення
рівняпрофесійної компетентності вчителя природничо-математичних
дисциплін. //Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс], ред.
В.Я.Ястребова, А.І.Павленко. – 2014. – Режим доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/el_gurnal.html
Результати дослідження, проведенного співробітниками
лабораторії, були представлені для обговорення наміжнародних та
всеукраїнських наукових конференціяї і семінарах:
1.Павленко
А.І. Узагальнена задачна технологія як засіб розвитку предметної компетентності
учнів //Сучасна освіта у гуманістичній парадигмі: матеріали ІV Міжнародної
науково-практичної конференції, (м.Керч, 12-15 вересня 2013 р.) /наук. Ред..
Т.М.Попова. – Керч: РВВ КМДТУ, 2013. – 176 с.
2.Павленко Анатолий.
Компетентностно-ориентированные образовательные технологии //
«Educatia pentrudezvoltare durabila: innovatie, competitivitate, eficienta: Materialele Conf. St. Intern., 18-19 oct.
2013, Chisinau: Institul de Stiinte ale Educatiei, 2013. – P.20-22
3. Павленко А.І. Узагальнена технологія розв’язування і складання навчальних фізичних задач: традиції та інновації// Природничо-математична освіта як фундамент усебічного розвитку творчої особистості (на відзначення 150-річчя від дня народження академіка В.І.Вернадського): тези доповідей Міжрегіональної науково-практичної конференції (м.Миколаїв, 23-24 жовтня 2013 року. – Миколаїв, ОІППО, 2013. – С.138- 141.
4.Павленко А.І. Задачний і компетентісний підходи у навчанні природничо-математичних дисциплін в школі // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток сучасної природничо-математичної освіти: реалії, проблеми якості, інновації" 21-28 жовтня 2013 року (ЗОІППО, м.Запоріжжя) [Електронний ресурс] // Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. - 2014. – Вип.4 (14).Режим доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/el_gurnal.html
5.Павленко А.І. Сучасні дидактичні системи і освітні парадигми //Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій та технологічній галузях: матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Бердянськ: БДПУ, 2013. - С.143-144.
6.Л. Васильченко, О.
Волярська. Науково-методичний супровід готовності педагогів до підвищення
якості природничо-математичної освіти./ Л. Васильченко, О. Волярська. //
Всеукраїнська науково-практична конференція «Управління професійним розвитком
керівних і педагогічних кадрів в умовах запровадження випереджувальної
післядипломної освіти» 13-14 грудня 2013 року м.Рівне.
7. Павленко А.И.
Компетентносно-ориентированные технологии обучения физике в средней школе //
Материалы ХІІІ Международной научно-методической конференции «Физическое
образование: проблемы и перспективы развития».– Часть І.– М.: МПГУ, 2014. –
С.133-136.
8. Гашенко І.О.
Інформаційна компетентність вчителя як чинник підвищення якості
природничо-математичної освіти // Всеукраїнськанауково-практична
конференціїя«Управління інноваційним розвитком системи загальної середньої
освіти вумовах соціально-економічних реформ» з міжнародною участю (25-26 лютого 2014 року), Київ.Режим
доступу: https://sites.google.com/site/uinroso/zbirnik-tez-dopovidej
9. ХІІІ Международная
научно-методическая конференция «Физическое образование: проблемы и
перспективы развития» (г.Москва, МПГУ, 03-06 марта 2014 года)
10. VI Всеукраїнська науково-практична
конференція «Інформаційні технології в освіті» (МДПУ, Мелітополь, 24-25 квітня
2014 року.
11. Павленко А.І. Цілісність
навчально-пізнавального процесу – головна ознака інноваційної узагальненої
технології постановки і розв’язування задач // Засоби і технології сучасного
навчального середовища: Матеріали конференції, м. Кіровоград, 23 травня 2014
року. – Кіровоград: ПП «Ексклюзив систем», 2014. – С.123-125.
12. 1 – st
International Academic Conference “Science and Education in Australia, America
and Eurasia: Fundamental and Applied Science” (Аustralia, Melbourne, 25 June 2014). І Международная научная конференция «Наука и образование в
Австралии, Америке и Евразии: фундаментальные и прикладные науки» (Мельбурн, 25
июня 2014 года).
13. Міжнародна наукова
інтернет-конференція «Управління якістю підготовки майбутнього вчителя
фізико-технічного профілю» (Камянець-Подільський, К-ПНУ, червень2014 року).
14. ІІ Международная научно-практическая конференция «Экономика,
образование и здравоохранение в современном мире» (Бердянск, БГПУ,
18-20 сентября 2014 года). 15. ІІ Всеукраїнська науково-практична
Інтернет-конференція «Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна
робота в сучасній освіті»(Чернівці, 23 жовтня 2014 року)
15. Лапшина І.С.
Спрямована самоорганізація діяльності педагога як фактор гуманізації
управління школою Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції(з
міжнародною участю)«Гуманізація навчально-виховного процесу закладу освіти як
основа модернізації освітньої галузі», 28-29 травня, Івано-Франківськ
16. Лапшина І.С. Самопрезентація та
самопозиціювання педагога засобами інформаційно-комунікаaційних технологій Всеукраїнська
ІТ-конференція «Формування інформаційно-освітнього середовища: ІТ-підтримка
регіональної системи освіти», м.Рівне
1. Розроблено
інструментарій психолого-педагогічної діагностики якості
шкільної природничо-математичної освіти в системі ППО підсумки якого викладені
у публікації:
a.Васильченко
Л.В., Павленко А.І. Проблеми сучасної природничо-математичної освіти. Анкета
для вчителів. – Запоріжжя: ЗОІППО, 2013. – 4с.
b.Павленко А.І., Васильченко
Л.В. Проблеми якості шкільної природничо-математичної освіти: соціологічний
вимір. – Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у
2014-2015 навчальному році: метод. рекомендації у 4-х ч. / упоряд.
Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови підвищення якості шкільної
природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2014.
-С.113-117.
с.Лапшина І.С. Моделювання
діяльності учителя природничо-математичних дисциплін / Педагогіка формування
творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. /
[редкол. : Т.І. Сущенко [ (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ,
2015. – Вип. № 43 (96). – С. 76
2.Теоретико-концептуальний
аналіз проблем підвищення якості шкільної
природничо-математичної освіти, проведений співробітниками лабораторії,
дозволив визначити та обґрунтувати шляхи, відповідні дидактичні технології та
засоби підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти.
Результати цього етапу роботи викладено у наступних
публікаціях:
1.Васильченко
Л.В. Науково-педагогічний супровід готовності педагогів до підвищення якості
природничо-математичної освіти. Нова педагогічна думка. Науково-методичний
журнал № 2 (78) 2014. – Рівне : РОІППО. - 2014. - С.163-167. Фахове
видання
2.Васильченко Л.В. Умови
підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. Нова педагогічна
думка. Науково-методичний журнал № 4 (80) 2014. – Рівне : РОІППО. - 2014. -
С.89-91. Фахове видання
3.Павленко А.І. Задачний і
компетентісний підходи у навчанні: перспективи інтеграції // Науковий часопис
Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія
№5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Вип. 42: збірн. н. пр.
/ за заг. ред. проф. В.Д.Сиротюка. – К.: Вид-во НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2013.
– С.207-211.Фахове видання
4. Павленко А.І.
Теоретичні основи і практика реалізації контекстного навчання: перспективи розвитку
//Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка.
Соціальна робота». - №30. – 2014.– С.117-119.Фахове видання
5.Павленко А.І. Узагальнена
технологія постановки і розв’язування фізичних навчальних задач // Наукові
записки. – Випуск 5. – серія: Проблеми методики фізико-математичної і
технологічної освіти. – Частина 2. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка,
2014. - С.133-137. Фахове видання
6. Гашенко І.
О. Філософсько-методологічні аспекти підвищення якості природничо-наукової
освіти в умовах концепції сталого розвитку// Всеукраїнський журнал «Імідж
сучасного педагога». Полтава. - 2014. С.34-40. Фахове видання
7. Гашенко І.
О. Теоретико- дидактичні основи індивідуалізації навчанняна етапі розвитку
сучасної системи освіти //Педагогіка формування творчої особистості у вищій і
загальноосвітній школах : зб. наук. пр. /– Запоріжжя : КПУ, 2014. – Вип.
37(90). – С.74-79. Фахове видання
8.Васильченко Л.В.
Управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. – Основні орієнтири розвитку
системи освіти Запорізької області у 2014-2015 навчальному році: метод.
рекомендації у 4-х ч. /упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови підвищення
якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент
Інвест-трейд, 2014.-С.11-17.
9.Васильченко Л.В. Умови
підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Основні орієнтири
розвитку системи освіти Запорізької області у 2014-2015 навчальному році:
метод. Рекомендації у 4-х ч. /упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови підвищення
якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент
Інвест-трейд, 2014. -С.5-10.
10.Павленко А.І. Адаптуємо і
впроваджуємо інноваційні освітні технології: можливості узагальненої технології
контекстного навчання в школі. Основні орієнтири розвитку системи освіти
Запорізької області у 2014-2015 навчальному році: метод. рекомендації у 4-х ч.
/упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови підвищення якості шкільної
природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2014. - С.18-26.
11. Павленко А.І.
Співвідношення задачного і компетентісного підходів у дидактиці // Педагогічні
науки та освіта: збірник наукових праць Запорізького обласного інституту
післядипломної педагогічної освіти. – Вип. XIII. – Запоріжжя: Акцент
Інвест-Трейд, 2013.- С.123-128.
12. Павленко А.І.
Узагальнена технологія постановки і розв’язування навчальних задач //
Педагогічні науки та освіта: збірник наукових праць Запорізького обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти. – Вип. XIV. – Запоріжжя: Акцент
Інвест-Трейд, 2014.- (У друці).
13. Павленко А.І.
Узагальнена технологія постановки і розв’язування задач у цілісній дидактичній
системі. [Електронний ресурс] //Електронний збірник наукових праць ЗОІППО.- 2014.
– Вип.2(16).Режим доступу:
14.Гашенко
І.О. Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів природничо – математичних
дисциплін як фактор розвитку сучасної системи освіти // Основні орієнтири
розвитку системи освіти Запорізької області у 2014-2015 навчальному році:
метод. Рекомендації у 4-х ч. /упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови
підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент
Інвест-трейд, 2014. С.33-42
15.Гашенко І.О., Савіч І.О.
Формування ключових компетентностей суб’єктів освітнього простру в площині
природничо-математичної освіти // Електронний збірник наукових праць
Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
[Електронний ресурс], ред. В.Я.Ястребова, А.І.Павленко. – 2014.– Режим
доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/el_gurnal.html
16.Гашенко І.О., Кутик
О.М. Інноваційні підходи щодо підвищення
рівняпрофесійної компетентності вчителя природничо-математичних
дисциплін. //Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс], ред.
В.Я.Ястребова, А.І.Павленко. – 2014. – Режим доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/el_gurnal.html
Результати дослідження, проведенного співробітниками
лабораторії, були представлені для обговорення наміжнародних та
всеукраїнських наукових конференціяї і семінарах:
1.Павленко
А.І. Узагальнена задачна технологія як засіб розвитку предметної компетентності
учнів //Сучасна освіта у гуманістичній парадигмі: матеріали ІV Міжнародної
науково-практичної конференції, (м.Керч, 12-15 вересня 2013 р.) /наук. Ред..
Т.М.Попова. – Керч: РВВ КМДТУ, 2013. – 176 с.
2.Павленко Анатолий.
Компетентностно-ориентированные образовательные технологии //
«Educatia pentrudezvoltare durabila: innovatie, competitivitate, eficienta: Materialele Conf. St. Intern., 18-19 oct.
2013, Chisinau: Institul de Stiinte ale Educatiei, 2013. – P.20-22
3. Павленко А.І. Узагальнена технологія розв’язування і складання навчальних фізичних задач: традиції та інновації// Природничо-математична освіта як фундамент усебічного розвитку творчої особистості (на відзначення 150-річчя від дня народження академіка В.І.Вернадського): тези доповідей Міжрегіональної науково-практичної конференції (м.Миколаїв, 23-24 жовтня 2013 року. – Миколаїв, ОІППО, 2013. – С.138- 141.
4.Павленко А.І. Задачний і компетентісний підходи у навчанні природничо-математичних дисциплін в школі // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток сучасної природничо-математичної освіти: реалії, проблеми якості, інновації" 21-28 жовтня 2013 року (ЗОІППО, м.Запоріжжя) [Електронний ресурс] // Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. - 2014. – Вип.4 (14).Режим доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/el_gurnal.html
5.Павленко А.І. Сучасні дидактичні системи і освітні парадигми //Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій та технологічній галузях: матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Бердянськ: БДПУ, 2013. - С.143-144.
6.Л. Васильченко, О.
Волярська. Науково-методичний супровід готовності педагогів до підвищення
якості природничо-математичної освіти./ Л. Васильченко, О. Волярська. //
Всеукраїнська науково-практична конференція «Управління професійним розвитком
керівних і педагогічних кадрів в умовах запровадження випереджувальної
післядипломної освіти» 13-14 грудня 2013 року м.Рівне.
7. Павленко А.И.
Компетентносно-ориентированные технологии обучения физике в средней школе //
Материалы ХІІІ Международной научно-методической конференции «Физическое
образование: проблемы и перспективы развития».– Часть І.– М.: МПГУ, 2014. –
С.133-136.
8. Гашенко І.О.
Інформаційна компетентність вчителя як чинник підвищення якості
природничо-математичної освіти // Всеукраїнськанауково-практична
конференціїя«Управління інноваційним розвитком системи загальної середньої
освіти вумовах соціально-економічних реформ» з міжнародною участю (25-26 лютого 2014 року), Київ.Режим
доступу: https://sites.google.com/site/uinroso/zbirnik-tez-dopovidej
9. ХІІІ Международная
научно-методическая конференция «Физическое образование: проблемы и
перспективы развития» (г.Москва, МПГУ, 03-06 марта 2014 года)
10. VI Всеукраїнська науково-практична
конференція «Інформаційні технології в освіті» (МДПУ, Мелітополь, 24-25 квітня
2014 року.
11. Павленко А.І. Цілісність
навчально-пізнавального процесу – головна ознака інноваційної узагальненої
технології постановки і розв’язування задач // Засоби і технології сучасного
навчального середовища: Матеріали конференції, м. Кіровоград, 23 травня 2014
року. – Кіровоград: ПП «Ексклюзив систем», 2014. – С.123-125.
12. 1 – st
International Academic Conference “Science and Education in Australia, America
and Eurasia: Fundamental and Applied Science” (Аustralia, Melbourne, 25 June 2014). І Международная научная конференция «Наука и образование в
Австралии, Америке и Евразии: фундаментальные и прикладные науки» (Мельбурн, 25
июня 2014 года).
13. Міжнародна наукова
інтернет-конференція «Управління якістю підготовки майбутнього вчителя
фізико-технічного профілю» (Камянець-Подільський, К-ПНУ, червень2014 року).
14. ІІ Международная научно-практическая конференция «Экономика,
образование и здравоохранение в современном мире» (Бердянск, БГПУ,
18-20 сентября 2014 года). 15. ІІ Всеукраїнська науково-практична
Інтернет-конференція «Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна
робота в сучасній освіті»(Чернівці, 23 жовтня 2014 року)
15. Лапшина І.С.
Спрямована самоорганізація діяльності педагога як фактор гуманізації
управління школою Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції(з
міжнародною участю)«Гуманізація навчально-виховного процесу закладу освіти як
основа модернізації освітньої галузі», 28-29 травня, Івано-Франківськ
16. Лапшина І.С. Самопрезентація та
самопозиціювання педагога засобами інформаційно-комунікаaційних технологій Всеукраїнська
ІТ-конференція «Формування інформаційно-освітнього середовища: ІТ-підтримка
регіональної системи освіти», м.Рівне
Немає коментарів:
Дописати коментар