Наші публікації



1. Розроблено інструментарій психолого-педагогічної діагностики якості шкільної природничо-математичної освіти в системі ППО підсумки якого викладені у публікації:

a.Васильченко Л.В., Павленко А.І. Проблеми сучасної природничо-математичної освіти. Анкета для вчителів. – Запоріжжя: ЗОІППО, 2013. – 4с.
b.Павленко А.І., Васильченко Л.В. Проблеми якості шкільної природничо-математичної освіти: соціологічний вимір. – Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2014-2015 навчальному році: метод. рекомендації у 4-х ч. / упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2014. -С.113-117.
с.Лапшина І.С.  Моделювання діяльності учителя природничо-математичних дисциплін / Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол. : Т.І. Сущенко [  (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. № 43 (96). – С. 76

2.Теоретико-концептуальний аналіз проблем підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти, проведений співробітниками лабораторії, дозволив визначити та обґрунтувати шляхи, відповідні дидактичні технології та засоби підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти.

Результати цього етапу роботи викладено у наступних публікаціях:
1.Васильченко Л.В. Науково-педагогічний супровід готовності педагогів до підвищення якості природничо-математичної освіти. Нова педагогічна думка. Науково-методичний журнал № 2 (78) 2014. – Рівне : РОІППО. - 2014. - С.163-167. Фахове видання
2.Васильченко Л.В. Умови підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. Нова педагогічна думка. Науково-методичний журнал № 4 (80) 2014. – Рівне : РОІППО. - 2014. - С.89-91. Фахове видання
3.Павленко А.І. Задачний і компетентісний підходи у навчанні: перспективи інтеграції // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія №5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Вип. 42: збірн. н. пр. / за заг. ред. проф. В.Д.Сиротюка. – К.: Вид-во НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2013. – С.207-211.Фахове видання
4. Павленко А.І. Теоретичні основи і практика реалізації контекстного навчання: перспективи розвитку //Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». - №30. – 2014.– С.117-119.Фахове видання
5.Павленко А.І. Узагальнена технологія постановки і розв’язування фізичних навчальних задач // Наукові записки. – Випуск 5. – серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Частина 2. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2014. - С.133-137. Фахове видання
6. Гашенко І. О. Філософсько-методологічні аспекти підвищення якості природничо-наукової освіти в умовах концепції сталого розвитку// Всеукраїнський журнал «Імідж сучасного педагога». Полтава. - 2014. С.34-40. Фахове видання
7. Гашенко І. О. Теоретико- дидактичні основи індивідуалізації навчанняна етапі розвитку сучасної системи освіти //Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. /– Запоріжжя : КПУ, 2014. – Вип. 37(90). – С.74-79. Фахове видання
8.Васильченко Л.В. Управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. – Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2014-2015 навчальному році: метод. рекомендації у 4-х ч. /упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2014.-С.11-17.
9.Васильченко Л.В. Умови підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2014-2015 навчальному році: метод. Рекомендації у 4-х ч. /упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2014. -С.5-10.
10.Павленко А.І. Адаптуємо і впроваджуємо інноваційні освітні технології: можливості узагальненої технології контекстного навчання в школі. Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2014-2015 навчальному році: метод. рекомендації у 4-х ч. /упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2014. - С.18-26.
11. Павленко А.І. Співвідношення задачного і компетентісного підходів у дидактиці // Педагогічні науки та освіта: збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. – Вип. XIII. – Запоріжжя: Акцент Інвест-Трейд, 2013.- С.123-128.
12. Павленко А.І. Узагальнена технологія постановки і розв’язування навчальних задач // Педагогічні науки та освіта: збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. – Вип. XIV. – Запоріжжя: Акцент Інвест-Трейд, 2014.- (У друці).
13. Павленко А.І. Узагальнена технологія постановки і розв’язування задач у цілісній дидактичній системі. [Електронний ресурс] //Електронний збірник наукових праць ЗОІППО.- 2014. – Вип.2(16).Режим доступу: 
14.Гашенко І.О. Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів природничо – математичних дисциплін як фактор розвитку сучасної системи освіти // Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2014-2015 навчальному році: метод. Рекомендації у 4-х ч. /упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2014. С.33-42
15.Гашенко І.О., Савіч І.О. Формування ключових компетентностей суб’єктів освітнього простру в площині природничо-математичної освіти // Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс], ред. В.Я.Ястребова, А.І.Павленко. – 2014.– Режим доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/el_gurnal.html
16.Гашенко І.О., Кутик О.М. Інноваційні підходи щодо підвищення рівняпрофесійної компетентності вчителя природничо-математичних дисциплін. //Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс], ред. В.Я.Ястребова, А.І.Павленко. – 2014. – Режим доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/el_gurnal.html


Результати дослідження, проведенного співробітниками лабораторії, були представлені для обговорення наміжнародних та всеукраїнських наукових конференціяї і семінарах:

1.Павленко А.І. Узагальнена задачна технологія як засіб розвитку предметної компетентності учнів //Сучасна освіта у гуманістичній парадигмі: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, (м.Керч, 12-15 вересня 2013 р.) /наук. Ред.. Т.М.Попова. – Керч: РВВ КМДТУ, 2013. – 176 с.
2.Павленко Анатолий. Компетентностно-ориентированные образовательные технологии // «Educatia pentrudezvoltare durabila: innovatie, competitivitate, eficienta: Materialele Conf. St. Intern., 18-19 oct. 2013, Chisinau: Institul de Stiinte ale Educatiei, 2013. – P.20-22
3. Павленко А.І. Узагальнена технологія розвязування і складання навчальних фізичних задач: традиції та інновації// Природничо-математична освіта як фундамент усебічного розвитку творчої особистості (на відзначення 150-річчя від дня народження академіка В.І.Вернадського): тези доповідей Міжрегіональної науково-практичної конференції (м.Миколаїв, 23-24 жовтня 2013 року. – Миколаїв, ОІППО, 2013. – С.138- 141.
4.Павленко А.І. Задачний і компетентісний підходи у навчанні природничо-математичних дисциплін в школі // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток сучасної природничо-математичної освіти: реалії, проблеми якості, інновації" 21-28 жовтня 2013 року (ЗОІППО, м.Запоріжжя) [Електронний ресурс] // Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. - 2014. – Вип.4 (14).Режим доступуhttp://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/el_gurnal.html
5.Павленко А.ІСучасні дидактичні системи і освітні парадигми //Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій та технологічній галузях: матеріали ІВсеукраїнської науково-практичної конференції. – Бердянськ: БДПУ, 2013. - С.143-144.
6.Л. Васильченко, О. Волярська. Науково-методичний супровід готовності педагогів до підвищення якості природничо-математичної освіти./ Л. Васильченко, О. Волярська. // Всеукраїнська науково-практична конференція «Управління професійним розвитком керівних і педагогічних кадрів в умовах запровадження випереджувальної післядипломної освіти» 13-14 грудня 2013 року м.Рівне.
7. Павленко А.И. Компетентносно-ориентированные технологии обучения физике в средней школе // Материалы ХІІІ Международной научно-методической конференции «Физическое образование: проблемы и перспективы развития».– Часть І.– М.: МПГУ, 2014. – С.133-136.
8. Гашенко І.О. Інформаційна компетентність вчителя як чинник підвищення якості природничо-математичної освіти // Всеукраїнськанауково-практична конференціїя«Управління інноваційним розвитком системи загальної середньої освіти вумовах соціально-економічних реформ» з міжнародною участю (25-26 лютого 2014 року), Київ.Режим доступу: https://sites.google.com/site/uinroso/zbirnik-tez-dopovidej
9. ХІІІ Международная научно-методическая конференция «Физическое образование: проблемы и перспективы развития» (г.Москва, МПГУ, 03-06 марта 2014 года)
10. VI Всеукраїнська науково-практична конференція «Інформаційні технології в освіті» (МДПУ, Мелітополь, 24-25 квітня 2014 року.
11. Павленко А.І. Цілісність навчально-пізнавального процесу – головна ознака інноваційної узагальненої технології постановки і розв’язування задач // Засоби і технології сучасного навчального середовища: Матеріали конференції, м. Кіровоград, 23 травня 2014 року. – Кіровоград: ПП «Ексклюзив систем», 2014. – С.123-125.
12. 1 – st International Academic Conference “Science and Education in Australia, America and Eurasia: Fundamental and Applied Science” (Аustralia, Melbourne, 25 June 2014). І Международная научная конференция «Наука и образование в Австралии, Америке и Евразии: фундаментальные и прикладные науки» (Мельбурн, 25 июня 2014 года). 
13. Міжнародна наукова інтернет-конференція «Управління якістю підготовки майбутнього вчителя фізико-технічного профілю» (Камянець-Подільський, К-ПНУ, червень2014 року).
14. ІІ Международная научно-практическая конференция «Экономика, образование и здравоохранение в современном мире» (Бердянск, БГПУ, 18-20 сентября 2014 года). 15. ІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті»(Чернівці, 23 жовтня 2014 року)
15. Лапшина І.С.   Спрямована самоорганізація діяльності педагога як фактор гуманізації управління школою Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції(з міжнародною участю)«Гуманізація навчально-виховного процесу закладу освіти як основа модернізації освітньої галузі», 28-29 травня, Івано-Франківськ
16. Лапшина І.С. Самопрезентація та самопозиціювання педагога засобами інформаційно-комунікаaційних технологій  Всеукраїнська ІТ-конференція «Формування інформаційно-освітнього середовища: ІТ-підтримка регіональної системи освіти», м.Рівне

Немає коментарів:

Дописати коментар