Відповідно до мети співробітники лабораторії вирішують основні завдання:
- теоретико-концептуальний аналіз проблем підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти;
- визначення та обґрунтування шляхів і відповідних дидактичних технологій і засобів підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти;
- визначення критеріїв і рівнів якості шкільної природничо-математичної освіти;
- розробка інструментарію проведення психолого-педагогічної діагностики якості шкільної природничо-математичної освіти в системі ППО;
- розробка інформаційного забезпечення процесу підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти в системі неперервної освіти;
- підготовка наукових праць, узагальнення перспективного педагогічного досвіду з проблем підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти.
Основні напрямки діяльності лабораторії:
1) дослідницький: фундаментальні та прикладні дослідження з проблем підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти; створення бази даних із питань діагностики і підвищення якості природничо-математичної освіти;
2) просвітницький: пошук, обґрунтування й узагальнення передового педагогічного досвіду з підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти; надання консультативної науково-методичної допомоги різним категоріям педагогічних працівників системи післядипломної педагогічної освіти, вчителям природничо-математичних дисциплін
3) видавничий: підготовка публікацій (статей, методичних рекомендацій, опису результатів дослідно-експериментальної роботи, тощо) за проблемою Лабораторії у вигляді навчально-методичних посібників, збірників, статей у фахових науково-методичних виданнях і засобах масової інформації.
Немає коментарів:
Дописати коментар